CANVAS Produkter Teknologi Design Historie Anmeldelser / Artikler
Returneringsprocessen
Selv om vi er så sikre på CANVAS, forstår vi, at ikke alt er for alle. Hvis du føler, at CANVAS ikke er noget for dig, er det første, du skal gøre, at sende en e-mail inden for 45 dage efter modtagelsen af produkterne til hello@canvashifi.com og informere os om, at du gerne vil returnere dit køb. Husk at angive årsagen til dette. Det er meget vigtigt, at du pakker CANVAS præcis, som du modtog det, i den originale emballage. Kort tid efter vil vi svare på din anmodning. Du vil få tilsendt en forudbetalt fragtlabel, som du skal tape på kassen og aflevere den efter instrukser du får fra os.
Vent på, at produktet lander på en CANVAS-godkendt destination. Denne proces tager typisk mellem 3 og 10 arbejdsdage. Det afhænger helt af, hvor produktet kommer fra. Når produktet ankommer, kontrollerer vi det for at sikre, at det er ankommet med alle de originale materialer og er i ny stand. Hvis alt ser godt ud, hvilket det næsten altid gør, kontakter vi dig og fortæller dig, at produktet er modtaget, og at tilbagebetalingen er ved at blive behandlet. Vores erfaring er, at det normalt tager mellem 7 og 10 dage, før pengene er tilbage på din konto. Returgebyret på ~750 kr. (€100) / ~1.500 kr. (€200) trækkes fra det beløb, der skal refunderes. Returgebyret er pr. afsendt produkt.
Hvis du er blevet opkrævet importafgifter på dine leverede produkter, er du ansvarlig for at kræve tilbagebetaling fra den givne transportør, der opkrævede dig (DHL, FedEx, TNT, UPS).
Reklamationsret!
CANVAS giver 5 års udvidet garanti på alle solgte produkter.
Garantien dækker fabrikationsfejl, som omfatter reservedele og arbejdskraft.
Garantien dækker ikke ridser/mindre skader, slitage, forkert brug, forkert tilslutning, utilstrækkelig generel vedligeholdelse, revnet kabinetfinish, tyveri eller brand.
Garantien er kun gyldig, når den ledsages af et garantibevis, der indeholder oplysninger, herunder købsdatoen.
Hvis en garantisag nødvendiggør udskiftning af dele, der ikke længere er tilgængelige, erstatter vi dem med en lignende komponent eller et lignende produkt.
Hvad sker der, hvis noget går i stykker?
Vi har designet vores produkter, så du nemt selv kan reparere dem, så det er ikke nødvendigt at sende dem frem og tilbage, hvis en del går i stykker. Kontakt os, så guider vi dig gennem processen med at udskifte driveren, forstærkermodulet eller lignende.
Vi giver dig de dele, du har brug for, sammen med en vejledning i, hvordan du udskifter delen inden for få minutter - det er meget nemt! Under denne proces er du naturligvis stadig dækket af vores garanti.
I tilfælde af at et produkt skal returneres til os, kræves original emballage til returforsendelsen.